dimecres, 11 de juliol del 2007

Curs 3er. E.G.B.




Aquesta curiosa fotografia que ha arribat a les meves mans, correspont a quant jo tenia 9 anys, per tant és de l'any 1976, es tracta de les aules del carrer Filadors, que actualment no existeixen.

El del recuadre vermell soc jo, el de la meva esquerra és en Jordi Freixas, davant tinc en Silvestre Suñé, i davant d'ell l'entranyable Albert Morros, una bellisima persona i una de les més intel·ligents que conec.

Podeu ampliar l'imatge prement-la amb el ratolí.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Osti tu quina foto mes xula!!! I com es nota que l'Albert llegeix aquest blog, que l'has ensabonat be!!!!!!!!!!!!! Quan l'he vist he recordat la foto de la comuncio que hi ha a la saleta......

Unknown ha dit...

volia dir comunio....

La meva paraula ha dit...

Ja saps que has de tindre en conte els drets d'imatge? A vore si te denunciaran...